Et stærkt brand bygger på formål og holdninger. Det her er mit manifest. Ni grundholdninger, der hver dag motiverer, inspirerer og udfordrer mig til at gøre mit absolut bedste for mine kunder.
_
Hvis noget kan siges enkelt, så gør det. Processen med at forenkle noget, er ikke altid nem, men den er altid indsatsen værd.
Langt de fleste virksomheder har en rigtig god historie, det handler bare om at få den fortalt.
Der er ikke noget, der kommer af sig selv, og slet ikke succes. Modgang er uundgåelig. Betragt den som god læring, og kom styrket igennem den.
Virksomheder med et relevant og klart defineret mål, har lettere ved at skille sig positivt ud. Uanset hvor kunderne støder på dit brand, skal kommunikationen være skarp, autentisk, meningsfuld …og enkel.
I en verden præget af forandringer er det sikre blevet risikabelt. Du kan sagtens træffe fornuftige valg, problemet er bare, at det kan alle andre også. Det kræver mod at få succes, og det kræver sult at nå sine mål.
Man kan jo altid diskutere, om hønen eller ægget kom først, men faktum er, at talte ord ikke gør det alene. Gode idéer er kun gode, hvis de eksekveres.
Gør det til et mål at “eje” et eller flere udvalgte ord i målgruppens bevidsthed. Lykkes det, har du målgruppens opmærksomhed og et stærkt brand. Gå efter at blive den bedste i din branche, og arbejd for at blive det.
Gå seriøst efter de mål du har sat dig. Prioritér de opgaver, hvor du kan gøre en positiv forskel, og løs dem så ordentligt.
Der er noget positivt i alle situationer. Saml erfaringer, tag de gode oplevelser med videre. Brug din viden til at blive bedre, og brug den til at nå dine mål.
+45 28 450 100 mail@manifesto.dk copyright 2020 © manifesto